Certificat de garanţie
Denumire produs: _______________
Durata medie de utilizare: _______________
Termen de garanție: __________________
Moemax.Ro. se angajează față de consumatori să garanteze conformitatea produselor achiziţionate de aceştia în magazinele Moemax.Ro.
Garanţiile şi politica de retur a Moemax.Ro. sunt în concordanţă cu prevederile legale şi nu afecteaza în niciun mod drepturile legale ale consumatorilor persoane fizice, aşa cum sunt stabilite prin dispoziţiile Ordonanţei de Guvern Nr.21/1992 privind protecţia consumatorilor şi a Ordonantei de Urgenta 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri.
Prin consumatori se inţelege orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale, artizanale sau liberale.
1. Scopul garanţiei oferite de Moemax.Ro.
Conform prevederilor legale consumatorii vor avea dreptul ca în interiorul termenului de garanţie:
- Să ceară repararea produsului sau înlocuirea acestuia, fără plată, într-o perioadă de timp rezonabila ce nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care a fost adusă la cunoştinţă prin sesizare lipsa conformităţii, cu excepţia situaţiei când această măsură este imposibilă (dacă nu se pot asigura produse identice pentru înlocuire) sau disproporţionate (dacă impune costuri nerezonabile vânzătorului)
- Să ceară reducerea corespunzătoare a prețului sau rezoluţiunea contractului și implicit restituirea prețului, în cazul în care nu beneficiază de repararea, înlocuirea produsului sau măsurile reparatorii nu au fost luate într-o perioadă rezonabilă. Rezoluţiunea nu este posibilă dacă lipsa conformității este minoră.
- Să aleagă între înlocuirea produsului sau restituirea contravalorii sale în cazul în care produsele de folosință îndelungată (produs complex, constituit din piese și subansambluri, proiectat și construit pentru a putea fi utilizat pe durata medie de utilizare și asupra căruia se pot efectua reparații sau activități de întreținere), defecte în termenul legal de garanție nu pot fi reparate sau durata cumulată de nefuncţionare din cauza deficiențelor apărute în termenul de garanție legală depășește 10 % din durata acestui termen.
Consumatorul poate opta pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice.
2. Durata garanţiei
Garanţia generală si durata medie de utilizarea a produselor este de 2 ani. Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este sub 2 ani, termenul de garanţie se reduce la această durata. Garanţiile speciale sunt prezentate individual. Garanția este valabilă începând cu data livrării produsului către consumator.
In cazul utilizarii produselor in scop industrial sau profesional( de exemplu, dar fara a se limita la: hoteluri, pensiuni, restaurante, cantine, gradinite, etc) se vor aplica prevederile articolului 9.2.1.3 din Conditii comericale si conditii de livrare, SC MOEMAX.RO SRL.
3. Termenii şi condiţiile garanţiei
Repararea sau înlocuirea se face pentru defecte găsite la/pe materialul din care este confecţionat produsul sau orice defect de execuţie, în momentul în care se desface ambalajul şi dacă produsul se află în perioada de garanţie.
Pentru a beneficia de termenii şi condiţiile garanţiei trebuie ţinut cont de următoarele aspecte:
- Garanţia se oferă pentru produsele destinate a fi folosite în mod obişnuit, în condiţii normale.
- Pentru a beneficia de garanţie trebuie contactat magazinul MOEMAX.RO. din care a fost achiziţionat produsul pentru întocmirea sesizării de neconformitate. Este obligatorie prezentarea certificatului de garanţie si a bonului fiscal in original.
- În cazul produselor înlocuite în perioada de garanţie din motive de garanţie, cele noi beneficiaza de un nou termen de garanţie care curge de la data schimbării produsului.
- Timpul de nefuncţionare prelungeşte în mod corespunzator termenul de garanţie şi curge din momentul înregistrării la magazinul MOEMAX.RO. din care a fost achiziţionat produsul, a sesizării de neconformitate până la notificarea de soluţionare a defectului reclamat către beneficiar.
Garanţia este valabilă pe teritoriul României.
4. Condiţii în care garanţia devine inaplicabilă sau nulă:
- Garanţia nu se acordă: produselor depozitate sau asamblate incorect, folosite inadecvat sau în alte scopuri, alterate sau curăţate prin metode improprii sau cu substanţe neadecvate.
- Garanţia nu se acordă în cazul nerespectării condiţiilor de transport, păstrare, punere în funcțiune, exploatare şi întreţinere.
- Garanţia nu se acordă în cazul intervenţiilor asupra produselor, indiferent de natura lor, efectuate în unităţi de service neautorizate de vânzător.
- Garanţia nu acoperă uzura normală a produsului, tăieturi, incendierea, deteriorarea, furtul, decolorarea produsului sau a unor părti componente în urma expunerii la soare sau la o alta sursă puternică de căldură sau în urma contactului cu apa, vopsirea produsului de către client, deteriorări ale produsului în urma calamităţilor, ruperea sau zgârierea produsului ca urmare a lovirii sale, defecte produse de depozitarea în condiţii de umiditate, curăţarea cu substanţe neadecvate.
- Garanţia nu acoperă spargerea, zgârierea şi ciobirea produselor din sticlă, materiale casante, oglinzi, feţe de uşi şi etajere.
- Garanţia nu se extinde şi asupra consumabilelor.
- Garanţia nu se extinde asupra produselor care se vând cu defecte prezentate consumatorilor ca atare şi acceptate de către aceştia, care se comercializează în cadrul magazinului în locul special destinat acestor produse.
Vânzătorul nu va fi răspunzător, în cazul defectării produsului, pentru pierderea informaţiilor sau datelor, precum şi pentru orice prejudicii suferite de consumator în urma acestor pierderi, obligaţia vânzătorului fiind numai de a repara sau înlocui produsul defect. Vânzătorul nu este răspunzător de deblocarea echipamentelor care au fost protejate prin parole de către consumator.
5. Condiţii speciale pentru mobilierul de bucătărie executat la comanda
Garanţia se referă la toate părţile componente ale mobilierului, excepţie făcând componentele fabricate de terţi (electrocasnicele, accesoriile, etc.) care sunt garantate direct de către producatorii acestora.
Garanţia se aplică pentru:
- defecte de fabricaţie;
- defecte ale materialelor folosite;
- vicii ascunse;
- defecte de proiectare, cu excepţia cazului în care măsurătorile au fost făcute de către consumator;
- montajul necorespunzător efectuat de către Vânzător, dacă consumatorul a contractat şi montajul
Această garanţie nu acoperă defectele apărute ca urmare a altor cauze, respectiv:
- utilizarea defectuoasă a mobilierului
- tăieturi
- zgârieturi
- depozitare/ aşezare pe suprafeţe cu diferenţe de nivel
- păstrarea sau utilizarea în umezeală sau igrasie
- păstrarea în medii cu rozătoare sau alţi dăunători
- îngrijirea şi întreţinerea necorespunzătoare a mobilierului:
o curăţare cu substanţe şi materiale neadecvate
o punerea în contact cu obiecte fierbinţi/ murdare
o expunerea directă în razele solare puternice sau lumina incandescenta puternică
o păstrarea umezelii pe suprafaţa mobilierului
o expunerea mobilierului la căldură excesiva
- modificări aduse mobilierului de terţe părţi, altele decât reprezentanţii vânzătorului
- modificari apărute ca urmare a trecerii timpului sau a utilizarii normale a mobilierului
- factori externi excepţionali (inundaţii, incendii, cutremure, etc.)
- nu sunt considerate defecte de fabricaţie diferenţele de nuanţe sau de textură ale materialelor naturale precum lemnul masiv, furnir, etc.
Este inevitabil ca nuanţele/ culorile pieselor înlocuite să nu difere de culoarea pieselor orginale, însă vânzătorul va face tot posibilul să asigure nuanţe cât mai apropiate de cele originale, astfel încât diferenţele să fie cât mai puţin vizibile sau chiar neobservabile. Totuşi acesta nu poate fi făcut răspunzător de diferenţele de nuanţe ale pieselor înlocuite la intervale diferite de timp.
Loc,___________________ Data_____________________, Nume şi prenume consumator Semnatura consumator
Denumire produs: _______________
Durata medie de utilizare: _______________
Termen de garanție: __________________
Moemax.Ro. se angajează față de consumatori să garanteze conformitatea produselor achiziţionate de aceştia în magazinele Moemax.Ro.
Garanţiile şi politica de retur a Moemax.Ro. sunt în concordanţă cu prevederile legale şi nu afecteaza în niciun mod drepturile legale ale consumatorilor persoane fizice, aşa cum sunt stabilite prin dispoziţiile Ordonanţei de Guvern Nr.21/1992 privind protecţia consumatorilor şi a Ordonantei de Urgenta 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri.
Prin consumatori se inţelege orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale, artizanale sau liberale.
1. Scopul garanţiei oferite de Moemax.Ro.
Conform prevederilor legale consumatorii vor avea dreptul ca în interiorul termenului de garanţie:
- Să ceară repararea produsului sau înlocuirea acestuia, fără plată, într-o perioadă de timp rezonabila ce nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care a fost adusă la cunoştinţă prin sesizare lipsa conformităţii, cu excepţia situaţiei când această măsură este imposibilă (dacă nu se pot asigura produse identice pentru înlocuire) sau disproporţionate (dacă impune costuri nerezonabile vânzătorului)
- Să ceară reducerea corespunzătoare a prețului sau rezoluţiunea contractului și implicit restituirea prețului, în cazul în care nu beneficiază de repararea, înlocuirea produsului sau măsurile reparatorii nu au fost luate într-o perioadă rezonabilă. Rezoluţiunea nu este posibilă dacă lipsa conformității este minoră.
- Să aleagă între înlocuirea produsului sau restituirea contravalorii sale în cazul în care produsele de folosință îndelungată (produs complex, constituit din piese și subansambluri, proiectat și construit pentru a putea fi utilizat pe durata medie de utilizare și asupra căruia se pot efectua reparații sau activități de întreținere), defecte în termenul legal de garanție nu pot fi reparate sau durata cumulată de nefuncţionare din cauza deficiențelor apărute în termenul de garanție legală depășește 10 % din durata acestui termen.
Consumatorul poate opta pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice.
2. Durata garanţiei
Garanţia generală si durata medie de utilizarea a produselor este de 2 ani. Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este sub 2 ani, termenul de garanţie se reduce la această durata. Garanţiile speciale sunt prezentate individual. Garanția este valabilă începând cu data livrării produsului către consumator.
In cazul utilizarii produselor in scop industrial sau profesional( de exemplu, dar fara a se limita la: hoteluri, pensiuni, restaurante, cantine, gradinite, etc) se vor aplica prevederile articolului 9.2.1.3 din Conditii comericale si conditii de livrare, SC MOEMAX.RO SRL.
3. Termenii şi condiţiile garanţiei
Repararea sau înlocuirea se face pentru defecte găsite la/pe materialul din care este confecţionat produsul sau orice defect de execuţie, în momentul în care se desface ambalajul şi dacă produsul se află în perioada de garanţie.
Pentru a beneficia de termenii şi condiţiile garanţiei trebuie ţinut cont de următoarele aspecte:
- Garanţia se oferă pentru produsele destinate a fi folosite în mod obişnuit, în condiţii normale.
- Pentru a beneficia de garanţie trebuie contactat magazinul MOEMAX.RO. din care a fost achiziţionat produsul pentru întocmirea sesizării de neconformitate. Este obligatorie prezentarea certificatului de garanţie si a bonului fiscal in original.
- În cazul produselor înlocuite în perioada de garanţie din motive de garanţie, cele noi beneficiaza de un nou termen de garanţie care curge de la data schimbării produsului.
- Timpul de nefuncţionare prelungeşte în mod corespunzator termenul de garanţie şi curge din momentul înregistrării la magazinul MOEMAX.RO. din care a fost achiziţionat produsul, a sesizării de neconformitate până la notificarea de soluţionare a defectului reclamat către beneficiar.
Garanţia este valabilă pe teritoriul României.
4. Condiţii în care garanţia devine inaplicabilă sau nulă:
- Garanţia nu se acordă: produselor depozitate sau asamblate incorect, folosite inadecvat sau în alte scopuri, alterate sau curăţate prin metode improprii sau cu substanţe neadecvate.
- Garanţia nu se acordă în cazul nerespectării condiţiilor de transport, păstrare, punere în funcțiune, exploatare şi întreţinere.
- Garanţia nu se acordă în cazul intervenţiilor asupra produselor, indiferent de natura lor, efectuate în unităţi de service neautorizate de vânzător.
- Garanţia nu acoperă uzura normală a produsului, tăieturi, incendierea, deteriorarea, furtul, decolorarea produsului sau a unor părti componente în urma expunerii la soare sau la o alta sursă puternică de căldură sau în urma contactului cu apa, vopsirea produsului de către client, deteriorări ale produsului în urma calamităţilor, ruperea sau zgârierea produsului ca urmare a lovirii sale, defecte produse de depozitarea în condiţii de umiditate, curăţarea cu substanţe neadecvate.
- Garanţia nu acoperă spargerea, zgârierea şi ciobirea produselor din sticlă, materiale casante, oglinzi, feţe de uşi şi etajere.
- Garanţia nu se extinde şi asupra consumabilelor.
- Garanţia nu se extinde asupra produselor care se vând cu defecte prezentate consumatorilor ca atare şi acceptate de către aceştia, care se comercializează în cadrul magazinului în locul special destinat acestor produse.
Vânzătorul nu va fi răspunzător, în cazul defectării produsului, pentru pierderea informaţiilor sau datelor, precum şi pentru orice prejudicii suferite de consumator în urma acestor pierderi, obligaţia vânzătorului fiind numai de a repara sau înlocui produsul defect. Vânzătorul nu este răspunzător de deblocarea echipamentelor care au fost protejate prin parole de către consumator.
5. Condiţii speciale pentru mobilierul de bucătărie executat la comanda
Garanţia se referă la toate părţile componente ale mobilierului, excepţie făcând componentele fabricate de terţi (electrocasnicele, accesoriile, etc.) care sunt garantate direct de către producatorii acestora.
Garanţia se aplică pentru:
- defecte de fabricaţie;
- defecte ale materialelor folosite;
- vicii ascunse;
- defecte de proiectare, cu excepţia cazului în care măsurătorile au fost făcute de către consumator;
- montajul necorespunzător efectuat de către Vânzător, dacă consumatorul a contractat şi montajul
Această garanţie nu acoperă defectele apărute ca urmare a altor cauze, respectiv:
- utilizarea defectuoasă a mobilierului
- tăieturi
- zgârieturi
- depozitare/ aşezare pe suprafeţe cu diferenţe de nivel
- păstrarea sau utilizarea în umezeală sau igrasie
- păstrarea în medii cu rozătoare sau alţi dăunători
- îngrijirea şi întreţinerea necorespunzătoare a mobilierului:
o curăţare cu substanţe şi materiale neadecvate
o punerea în contact cu obiecte fierbinţi/ murdare
o expunerea directă în razele solare puternice sau lumina incandescenta puternică
o păstrarea umezelii pe suprafaţa mobilierului
o expunerea mobilierului la căldură excesiva
- modificări aduse mobilierului de terţe părţi, altele decât reprezentanţii vânzătorului
- modificari apărute ca urmare a trecerii timpului sau a utilizarii normale a mobilierului
- factori externi excepţionali (inundaţii, incendii, cutremure, etc.)
- nu sunt considerate defecte de fabricaţie diferenţele de nuanţe sau de textură ale materialelor naturale precum lemnul masiv, furnir, etc.
Este inevitabil ca nuanţele/ culorile pieselor înlocuite să nu difere de culoarea pieselor orginale, însă vânzătorul va face tot posibilul să asigure nuanţe cât mai apropiate de cele originale, astfel încât diferenţele să fie cât mai puţin vizibile sau chiar neobservabile. Totuşi acesta nu poate fi făcut răspunzător de diferenţele de nuanţe ale pieselor înlocuite la intervale diferite de timp.
Loc,___________________ Data_____________________, Nume şi prenume consumator Semnatura consumator