Termene și condiții

moemax - Termeni de utilizare pentru "Cont Client" și Termeni de vânzare

Utilizarea zonei înregistrate "Cont Client" de pe acest site web (https://moemax.ro) ("site web"), precum și achiziționarea și livrarea de produse prin intermediul magazinului nostru online de pe acest site web fac obiectul acestor termeni și condiții ("Termene și Condiții").
Reglementările din partea A "Termeni de vânzare" se aplică tuturor utilizatorilor care achiziționează produse prin intermediul magazinului nostru online, de pe site-ul web.
Prevederile din partea B "Termeni de utilizare pentru Cont Client" se aplică tuturor utilizatorilor care s-au înregistrat pentru un Cont de Utilizator pentru "Cont Client" pe Site-ul web.

Partea A: Condiții de vânzare

Condiții contractuale generale

PENTRU COMENZI PE www.moemax.ro

MOEMAX.RO SRL
Calea Aradului 123, RO-300645 Timișoara
E-mail:    [email protected]
Telefon:    0040 (256) 254580

Cod fiscal: RO36860294
Nr. Reg. Com.: J35/3405/2016

Vă rugăm să trimiteți la adresa: [email protected]  solicitările de informații cu privire la comenzile efectuate pe www.moemax.ro care se află în curs de procesare

A. PREVEDERI GENERALE

A.1. Mai jos veți găsi CONDIȚIILE CONTRACTUALE GENERALE (denumite în continuare „CCG”), care se aplică tuturor comenzilor efectuate în magazinul online având domeniul de internet www. moemax.ro (denumit în cele ce urmează „MAGAZIN ONLINE”) (Secțiunea B).

A.2. Pe fondul cerințelor legale obligatorii, CCG conțin de asemenea diverse informații privind drepturile speciale ale consumatorilor în legătură cu contractele încheiate prin intermediul MAGAZINULUI ONLINE (Secțiunea C).

A.3. Protecția datelor

A.3.1. Informațiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal, inclusiv informațiile privind utilizarea modulelor cookie, se găsesc în notificarea noastră de protecție a datelor și în setările noastre privind modulele cookie. Puteți accesa setările modulelor cookie în partea de jos a acestei pagini.

Dacă aveți întrebări referitoare la protecția datelor, vă rugăm să le adresați către: [email protected]

A.3.2. După caz, putem utiliza datele cu caracter personal referitoare la achiziția dumneavoastră de la noi, pe care le-am primit de la dumneavoastră sau prin intermediul modulelor cookie, într-o formă agregată, așadar compilată, în scopul de a măsura gradul de acoperire în termeni de marketing și de a ne optimiza site-ul web.

A.4. Pentru a facilita parcurgerea mai ușoară a textului, CCG cuprinde diverse abrevieri:
„CONSUMATOR“, în sensul prezentelor CCG și în conformitate cu prevederile art. 2 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor („OG 21/1992”),  este orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. În schimb, un „OPERATOR ECONOMIC“, astfel cum este definit în art. 2 din OG 21/1992, este o persoană fizică sau juridică autorizată, care, în cadrul activităţii sale profesionale, fabrică, importă, transportă sau comercializează produse ori părţi din acestea sau prestează servicii, deci încheie acte juridice în scopul desfășurării activității sale comerciale.
Termenul „CLIENT(I)” se referă atât la CONSUMATOR(I), cât și la OPERTOR(I) ECONOMIC(I).
MOEMAX.RO SRL, care îndeplinește toate prestațiile potrivit comenzilor prin intermediul MAGAZINULUI ONLINE, este denumită în cele ce urmează „MOEMAX”.

A.5. În cazul în care aveți nelămuriri, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Adresa de e-mail, numărul de telefon și numărul de fax sunt specificate la începutul CCG.

A.6. Vă rugăm să trimiteți solicitările și întrebările dumneavoastră privind comenzile în curs de procesare exclusiv prin e-mail, la următoarea adresă: [email protected]

VĂ DORIM SĂ VĂ BUCURAȚI DIN PLIN DE NOILE DUMNEAVOASTRĂ ARTICOLE DE MOBILIER ȘI ACCESORII!
 
B. CONDIȚII

B.1. APLICABILITATE

B.1.1. Prevederile prezentelor CCG (în versiunea în vigoare la momentul încheierii contractului) se aplică tuturor contractelor încheiate prin intermediul MAGAZINULUI ONLINE. MOEMAX își rezervă dreptul de a modifica în orice moment prezentele CCG. Orice modificare a CCG va intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate în MAGAZINUL ONLINE ulterior publicării acestor modificări in MAGAZINUL ONLINE. Vă rugăm să verificați secțiunea privind CCG din MAGAZINUL ONLINE înainte de plasarea fiecărei comenzi, întrucât este posibil să fi avut loc modificări ale CCG de la ultima vizită în MAGAZINUL ONLINE. Pentru a putea fi considerate valide, modificările asupra CCG trebuie să fie confirmate de către personalul cu drept de reprezentare din cadrul MOEMAX, care este înregistrat ca atare la Registrul Comerțului, iar modificările sunt valabile numai pentru cazul comercial specific dat. Niciun alt angajat al MOEMAX nu are dreptul de a conveni modificări asupra CCG. Condițiile contractuale diferite ale CLIENTULUI și/sau acordurile în subsidiar nu sunt recunoscute de MOEMAX, chiar dacă nu sunt respinse în mod expres.
B.1.2. Ofertele din MAGAZINUL ONLINE se aplică exclusiv comenzilor efectuate în acesta. Ofertele se adresează atât CONSUMATORILOR, cât și OPERATORILOR ECONOMICI.

B.1.3. Comenzile pot fi efectuate numai de către persoane care au împlinit deja vârsta de 18 ani. Persoanele care nu au împlinit încă vârsta de 18 ani au nevoie de consimțământul reprezentantului lor legal.

B.1.4. Informațiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal, inclusiv informațiile privind utilizarea modulelor cookie, precum și orice document la care se face trimitere in CCG, sunt parte integrantă a prezentelor CCG. Prin acceptarea prezentelor CCG, CLIENTUL consimte că a luat la cunoștință de și a acceptat inclusiv informațiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal, informațiile privind utilizarea modulelor cookie, precum și orice alt document la care se face trimitere in prezentele CCG, CLIENTULUI nefiindu-i permisă utilizarea MAGAZINULUI ONLINE dacă nu a acceptat prezentele CCG.
B.2. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI

B.2.1. Nicio ofertă din MAGAZINUL ONLINE nu constituie ofertă de încheiere a unui contract de vânzare-cumpărare, ci doar o invitație neangajantă de a face o astfel de ofertă. CLIENTUL face către MOEMAX (în calitate de destinatar al ofertei) o ofertă angajantă pentru sine doar după ce a finalizat cu succes PROCEDURA DE COMANDĂ prevăzută în MAGAZINUL ONLINE - care este descrisă detaliat la punctul de mai jos.

B.2.2. PROCEDURA DE COMANDĂ în MAGAZINUL ONLINE:
a. Selectarea produsului (produselor) în MAGAZINUL ONLINE
b. Selectarea produsului făcând clic pe „ADAUGĂ ÎN COȘ”
c. Verificarea coșului de cumpărături și selectarea termenilor și a condițiilor de livrare („ridicare de către CLIENT” sau „livrare”).
d. Confirmare făcând clic pe butonul „COMANDĂ”.
e. Introducerea adresei, a informațiilor de plată/selectarea modalității dorite de plată (a se vedea punctul B.4 de mai jos) și a eventualelor coduri de voucher sau vouchere de reducere/promoționale.
f. După ce faceți clic pe butonul „CONTINUĂ”, aveți încă o ocazie de a verifica și corecta datele introduse.
g. Trimiterea comenzii angajante prin apăsarea butonului „CUMPĂRĂ ACUM”.

B.2.3. CLIENTUL poate corecta erorile de introducere a datelor oricând înainte de transmiterea comenzii angajante, făcând clic pe câmpul de date care trebuie corectat și modificând datele introduse sau utilizând butonul „Înapoi“ prevăzut în browserul de Internet utilizat de acesta, pentru a reveni la pagina de Internet în care s-au introdus datele. Prin închiderea browserului de Internet, CLIENTUL poate anula procesul de comandă în orice moment. Prin finalizarea comenzii, CLIENTUL garantează că toate datele furnizate sunt reale și corecte, în caz contrar CLIENTUL fiind responsabil pentru orice consecințe determinate de aceste erori (livrarea întârziată a produselor/furnizarea serviciilor, livrarea către o altă adresă a produsele etc.)

B.2.4. După primirea acestei comenzi online, MOEMAX transmite prin e-mail CLIENTULUI o confirmare de primire a comenzii. Totuși, această confirmare nu reprezintă în mod expres acceptarea contractului – MOEMAX își îndeplinește (doar) obligațiile de informare impuse din punct de vedere legal.
Comanda se consideră validă si contractul acceptat numai după confirmarea prin e mail de către MOEMAX a disponibilității stocului, a prețului precum și a caracteristicilor produselor moment la care are loc intrarea în vigoare a contractului încheiat între MOEMAX și CLIENT.

B.2.5. Din motive de securitate, datele de comandă ale CLIENTULUI nu mai sunt accesibile prin Internet, ci sunt stocate electronic de către MOEMAX. În cazul în care CLIENTUL a înregistrat un cont de client în MAGAZINUL ONLINE, acesta poate vizualiza oricând datele de comandă prin intermediul contului său de client.

B.2.7. MOEMAX își rezervă dreptul de a refuza comenzile, de exemplu, în cazul oricărei suspiciuni de abuz de lege, rea-credință, fraudă, scopuri comerciale inacceptabile, în cazul în care un anumit produs și/sau un serviciu este epuizat sau indisponibil, acolo unde există o eroare în prețul sau descrierea produsului sau serviciului sau în cazul în care există dificultăți în respectarea unui termen limită de livrare. În cazul în care MOEMAX nu poate accepta comanda, MOEMAX va informa CLIENTUL și nu va încasa de la CLIENT prețul pentru produsul sau serviciul respectiv. MOEMAX își rezervă dreptul de a contacta autoritățile competente ca parte a prevenirii producerii a unei fraudei.

B.3. PREȚURILE
B.3.1. Prețurile indicate în MAGAZINUL ONLINE sunt exprimate în RON, sunt în sumă brută și includ TVA legală aplicabilă.

B.3.2. Pentru fiecare livrare se percepe în plus, pe lângă prețul plătit pentru produs, taxa de expediere notificată CLIENTULUI în MAGAZINUL ONLINE înainte de efectuarea comenzii.

B.3.3. Pentru comenzile plasate online nu este disponibil serviciul de montare/asamblare.

B.3.4 MOEMAX atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale website- ului sau erori, prețul afișat pe website poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Vânzătorul va informa Cumpărătorul asupra prețului corect.

B.4. MODALITĂȚI DE PLATĂ

B.4.1. MOEMAX acceptă mai multe modalități de plată, pe care CLIENTUL este în principiu liber să le aleagă în cadrul procesului de comandă. Acestea sunt plata prin card bancar și viramentul bancar. Totuși, la fiecare comandă, MOEMAX își rezervă dreptul de a limita opțiunile de plată disponibile și de a indica alte modalități de plată care sunt, de asemenea, gratuite. În consecință, CLIENTUL nu are dreptul de a pretinde în niciun mod o anumită modalitate de plată a sumei datorate. Plata prețului trebuie efectuată înaintea livrării mărfurilor

B.4.2. CLIENTUL poate compensa numai creanțele necontestate sau care au fost stabilite în urma deciziei unei instanțe de judecată sau a unui tribunal arbitral, rămasă definitivă și fără niciun alt drept de recurs, cu datoriile sale față de MOEMAX.

B.4.3. Modalitatea de plată cu numerar nu este disponibilă pentru comenzi a căror valoare cu TVA este mai mare de 5.000 lei pentru persoanele juridice și 10.000 lei pentru persoanele fizice.


B.5. LIVRAREA, RESTRICȚIILE PRIVIND LIVRAREA ȘI RIDICAREA MĂRFII DE CĂTRE CLIENT

B.5.1. Livrarea mărfurilor, respectiv prestarea serviciilor comandate se efectuează prin curier, în numele MOEMAX. MOEMAX își rezervă dreptul de a efectua livrarea în regie proprie sau prin intermediul unor terți contractați de MOEMAX.

B.5.2. În cazul în care o comandă conține mai multe produse, cu termene de livrare diferite, este aplicabil cel mai lung termen de livrare, deoarece pe cat posibil se va efectua o singură livrare în termenul stabilit de MOEMAX. Livrările parțiale sunt permise în măsura în care sunt rezonabile pentru CLIENT și dacă nu se percep costuri de livrare suplimentare astfel.

B.5.3. MOEMAX are dreptul (dar nu este obligată) să combine într-o singură livrare mărfuri din mai multe comenzi efectuate de CLIENT.

B.5.4. Din punct de vedere operational MOEMAX nu poate sa asigure  expedierea produselor comandate la o adresă din afara ROMANIEI.

B.5.5. În cazul în care marfa comandată în MAGAZINUL ONLINE este ridicată de către CLIENT, aceasta poate fi predată doar în condițiile prezentării unui act de identitate oficial valabil, prevăzut cu fotografie.

B.6. TERMENE ȘI DATE DE LIVRARE/RIDICARE DE CĂTRE CLIENT 
B.7.1. În cazul în care mărfurile comandate urmează să fie livrate cu camionul sau de către o firmă de transport contractată de MOEMAX, data exactă de livrare va fi convenită după acceptarea comenzii, conform punctului B.7.3, CLIENTUL se obligă să recepționeze mărfurile comandate la data convenită. În cazul în care, la livrare, mărfurile nu pot fi predate la data convenită din motive imputabile CLIENTULUI, MOEMAX are dreptul de a factura CLIENTULUI costurile noii livrări.

B.7.2. CLIENTUL este singurul responsabil în următoarele situații:
(i) CLIENTUL trebuie să se asigure că livrarea mărfurilor și, după caz, furnizarea serviciilor se pot face la adresa de livrare (de exemplu, nu există restricții de acces sau parcare etc.) și că acesta este disponibil la această adresă, atât la data livrării, pentru acceptarea/livrarea mărfurilor comandate, cât și la data furnizării serviciilor solicitate (dacă aceasta este ulterioara datei la care a avut loc livrarea mărfurilor), pentru primirea echipei MOEMAX în vederea furnizării serviciilor comandate;
(ii) CLIENTUL trebuie să verifice dimensiunea mărfurilor comandate pentru a se asigura că există suficient spațiu la adresa de livrare pentru a le primi. În acest sens, CLIENTUL trebuie să se asigure că există căi de acces adecvate la adresa de livrare (de exemplu, nu există uși sau scări înguste etc.).

B.7.3. Termenul de livrare este indicat atunci când comandați fiecare produs în parte din MAGAZINUL ONLINE, pentru produsul respectiv, în orice caz, acesta nu va depăși termenul de 30 de zile de la încheierea contractului. Cu toate acestea, termenele de livrare pot fi modificate unilateral de către MOEMAX în cazul în care acestea sunt afectate de întârzieri ale transportului datorate unor situații mai presus de puterea de control a MOEMAX, de decizii ale producătorilor ori de intervenția unor autorități în procesul de transport /verificare /taxare /livrare.
În cazul în care MOEMAX primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de plăți, a amânării de către CLIENT a termenului de livrare stabilit, MOEMAX își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.


B.7.4. În cazul în care CLIENTUL a ales condiția de livrare „RIDICARE DE CĂTRE CLIENT“, MOEMAX va pune la dispoziție marfa respectivă doar pentru ridicare, la locația aleasă, respectiv la unul dintre cele mai apropiate depozite de ridicare a comenzilor. Încărcarea și transportul se efectuează pe cheltuiala și pe riscul CLIENTULUI. De îndată ce marfa este disponibilă, CLIENTUL va fi notificat de către MOEMAX pe e-mail. Ridicarea mărfii trebuie să aibă loc în termen de 14 de zile de la notificarea disponibilității acesteia. În cazul în care CLIENTUL nu a ridicat marfa în termen de 14 de zile, MOEMAX își rezervă dreptul de a percepe costuri de depozitare în cuantumul adecvat, după o nouă atenționare și stabilirea unei perioade de grație (14 zile). În cazul în care CLIENTUL întârzie mai mult de 90 de zile (de la notificarea disponibilității) cu ridicarea comenzii, MOEMAX își rezervă dreptul de a rezilia contractul respectiv și de a solicita daune-interese în valoare de 30% din valoarea comenzii. În cazul in care livrarea la CLIENT nu poate avea loc din motive care nu tin de culpa MOEMAX dacă, în urma stabilirii unei noi date de livrare a mărfurilor la CLIENT, aceasta nu se poate realiza din nou, din motive imputabile CLIENTULUI, MOEMAX își rezervă dreptul de a considera contractul încetat de drept, fără nicio alta formalitate, notificare prealabilă, punere în întârziere și fără intervenția instanței de judecată, de la data trimiterii către CLIENT a unei notificări în acest sens, precum și de a solicita daune-interese în valoare de 30% din valoarea comenzii

B.7.5. La livrare, documentul care confirmă executarea corectă a livrării trebuie semnat de către CLIENT. Acest lucru nu va afecta, în niciun fel, dreptul legal al CLIENTULUI de a notifica ulterior constatarea unui defect sau orice altă lipsă de conformitate a produselor. Refuzul de a semna documentul de livrare reprezintă refuzul de a accepta produsele.

B.7.6. După semnarea documentelor de livrare, CLIENTUL intră în posesia fizică a mărfurilor comandate. Din acest moment, CLIENTUL preia toate riscurile asupra mărfurilor, respectiv riscul pierii, distrugerii sau deteriorării lor, cu excepția cazului în care prezentele CCG prevăd altfel.

B.7.7. În cazul în care CLIENTUL nu este disponibil personal, acesta poate desemna o terță parte care să preia mărfurile în numele său. Reprezentantul CLIENTULUI care va prelua mărfurile trebuie să fie o persoană cu capacitatea juridică necesară (respectiv să fi împlinit vârsta de 18 ani), pentru a putea primi, în numele CLIENTULUI, mărfurile.

B.7.8. La livrare, CLIENTUL are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă).
În caz de daune evidente sau produse lipsă sau incorecte, aceste constatări vor fi înregistrate în documentele de livrare. Articolele lipsă vor fi livrate gratuit; articolele deteriorate / incorecte vor fi returnate și vor fi înlocuite și livrate gratuit.


B.7.9. CLIENTUL va primi toate documentele de garanție aferente fiecărui mărfuri care beneficiază de garanție legală/suplimentară (dacă este cazul), cu toate detaliile centrului de service care asigură reparațiile în perioada de garanție. Garanția mărfurilor achiziționate este asigurată de service-ul autorizat, ca de exemplu electrocasnice, corpuri de iluminat si alte produse electronice si electrocasnice, menționat în documentul de garanție aferent mărfii achiziționate.

B.8. PREVEDERI SPECIALE CU PRIVIRE LA LIVRARE, PENTRU MĂRFURILE PERSONALIZATE

B.8.1. În cazul în care CLIENTUL dorește să comande marfă care este fabricată în conformitate cu specificațiile clientului, acesta trebuie să se adreseze unuia dintre magazinele MOEMAX OFFLINE.

B.9. GARANȚIA

B.9.1. În cazul în care marfa prezintă vicii, se aplică prevederile legale referitoare la garanție.

B.9.2. MOEMAX este obligat să furnizeze CONSUMATORULUI mărfuri care sunt în conformitate cu contractul, fiind răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate mărfurile. Se consideră că mărfurile sunt în conformitate cu contractul dacă corespund descrierii făcute de vânzător (i.e. sunt astfel cum sunt descrise), corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator (adus la cunoștința vânzătorului şi acceptat de acesta), corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de același tip (i.e. sunt adecvate scopului), si, fiind de același tip, prezintă parametri de calitate şi performanțe normale, la care consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil (i.e. sunt de calitate satisfăcătoare).

B.10.3. Pe durata preconizată de viață a mărfii dumneavoastră, prevederile legale în materie vă dau dreptul la următoarele:

a. Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este sub 2 ani, termenul de garanţie se reduce la această durata. Garanţiile speciale sunt prezentate individual. Garanția este valabilă începând cu data livrării produsului către consumator: dacă mărfurile nu sunt astfel cum sunt descrise, adecvate scopului și de o calitate satisfăcătoare (adică, în cazul lipsei de conformitate a acestor mărfuri), aveți dreptul să solicitați MOEMAX să repare sau să înlocuiască marfa, în ambele cazuri, gratuit, cu excepția cazului în care acest lucru este imposibil sau disproporționat, caz în care puteți solicita o reducere adecvată a prețului sau puteți rezoluționa contractul dacă: (i) nu beneficiați nici de reparație, nici de înlocuire, sau (ii) MOEMAX nu a luat măsura reparatorie într-un termen rezonabil sau (iii) MOEMAX nu a luat măsura reparatorie fără a avea un inconvenient semnificativ pentru dumneavoastră;

b. După împlinirea unui termen de doi ani de la livrare, dar în cadrul duratei medii de utilizare a mărfii: în cazul lipsei de conformitate a mărfurilor din cauza viciilor ascunse care apar în cadrul duratei medii de utilizare a mărfurilor, aveți dreptul să solicitați MOEMAX repararea sau înlocuirea lor,
Aveți obligația de a informa MOEMAX cu privire la orice lipsă de conformitate în termen de două luni de la data la care ați detectat o astfel de lipsă de conformitate.

Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea mărfii se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepția cazurilor în care prezumția este incompatibilă cu natura mărfii sau a lipsei de conformitate.

B.10.3 Puteți solicita MOEMAX remedierea oricăror lipsuri de conformitate în cadrul termenului de garanție sau de valabilitate, în cazul în care o astfel de lipsă de conformitate a apărut, în lipsa culpei dumneavoastră, în termen de 15 zile de la informarea MOEMAX despre apariția unei astfel de lipsuri de conformitate. În cazul în care MOEMAX nu poate remedia lipsa de conformitate, atunci aveți dreptul la o rambursare. După expirarea termenului de garanție sau de valabilitate, puteți solicita contra cost  remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite potrivit scopului pentru care au fost realizate, ca urmare a unor vicii ascunse apărute pe durata medie de utilizare a acestora iar MOEMAX poate accepta solicitarea dvs. în măsura disponibilității produsului pe piață.

B.10.4. Toate produsele oferite în MAGAZINUL ONLINE sunt concepute și fabricate pentru uz casnic și privat. Utilizarea produselor în orice scop comercial, de afaceri sau de revânzare, nu va atrage răspunderea MOEMAX pentru orice pierdere de profit, pierderea afacerii, întreruperea afacerii sau pierderea oportunității de afaceri. În cazul utilizării produselor în scop industrial sau profesional (de exemplu, dar fără a se limita la: hoteluri, pensiuni, restaurante, cantine, grădinițe, etc)  MOEMAX nu își asumă nicio răspundere pentru defectele care sunt cauzate printr-o utilizare care nu este exclusiv casnică și privată.

B.10.5. În plus, MOEMAX nu își asumă nici o răspundere pentru defecte/erori cauzate prin utilizarea necorespunzătoare a mărfii sau utilizarea contrară scopului acesteia. CLIENTUL trebuie să respecte instrucțiunile de utilizare si întreținere ale producătorului. CLIENTUL pierde orice drept de garanție dacă el însuși sau terți neautorizați intervin, efectuează reparații sau încearcă să efectueze reparații asupra mărfii.
CLIENTUL este obligat să anunțe lipsa din colet a unei componente înainte de începerea montajului și să păstreze etichetele și conținutul coletului în starea în care le-a primit în vederea verificării și înlocuirii.

CLIENTUL  admite  faptul că produsele fabricate manual  și cele din materiale naturale (piele, lemn masiv, etc) nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuanțelor de culoare pe diferite suprafețe și evoluția lor în timp influențată de lumina directă și a particularităților aparente.
CLIENTUL admite  că produsele din lemn masiv pot prezenta mici crăpături sau noduri în funcție de natura lemnului sau că pot apărea în timp mici crăpături sau modificări ale culorii în funcție de condițiile în care sunt păstrate produsele - la temperaturi situate în afara intervalului 18-30 de grade Celsius, lumină directă și umiditate ridicată. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.

CLIENTUL admite faptul că încărcarea inegală a dulapurilor cu obiecte sau mutarea lor din loc pot să deregleze ușile sau sertarele. În lipsa unei alte specificații, încărcarea maximă pe polița este de 7kg. Informații despre sarcina maximă suportată găsiți în instrucțiunile de montaj aferente fiecărui produs.
CLIENTUL admite faptul că tasarea umpluturilor (burete, latex, altele) și întinderea pielii sau stofei (la canapele și saltele) precum și mătuirea sau, după caz, lustruirea produselor survenită în timp, ca urmare a uzurii în condiții normale nu sunt considerate defecte. În primele 3 luni de utilizare, spuma poliuretanică folosită la umplerea pernelor la canapele și la saltele se va tasa ușor după care se va stabiliza complet, de aceea este normală apariția unor cute ale tapițeriei. Buretele se poate tasa în timpul transportului de aceea este necesară o modelare a umpluturii din perne prin baterea ușoară a acestora.

CLIENTUL admite că produsele fabricate din piele nu pot fi fabricate identic iar semnele sau particularitățile aparente sunt caracteristici normale ale pielii ce nu diminuează deloc calitatea acestora. Printre acestea se numără, însă fără a se limita la acestea, zone bătătorite vizibile sub forma unor mici puncte, cute de îndoire, zgârieturi sau semne în textura ca urmare a perierii animalului. De asemenea clientul admite necesitatea de a trata produsele cu soluții speciale pentru îngrijirea pielii naturale de 2 ori pe an dacă nu este altfel menționat în cadrul instrucțiunilor producătorului.

Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:
- dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure;
- tăierea sau zgârierea materialelor;
- frecarea de alte suprafețe sau cu substanțe (soluții de curățare) abrazive;
- folosirea sau păstrarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații mari de temperatură;
- așezarea produsului lângă surse de căldură (distanța de siguranță este de 1m) în afară mobilierului de bucătărie proiectat în acest scop;
- folosirea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool (orice soluție trebuie încercată întâi pe o suprafață mică, ascunsă);
- deshidratarea pielii (se va întreține prin tratare de 2 ori pe an dacă nu este altfel precizat în instrucțiunile producătorului pentru a menține elasticitatea pielii);
- udarea produselor (curățați cu o lavetă din bumbac ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun -50% apă, 50% săpun lichid pH neutru - apoi ștergeți imediat cu o lavetă uscată);
- împingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat pentru mutare);
- îndoirea sau curbarea saltelelor la transport și manipulare;
- folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.


B.10.6.a. Sarcina de a dovedi că un defect sau viciu care îndreptățește la garanție exista la momentul livrării mărfurilor revine în toate cazurile CLIENTULUI.

B.10.6.b. În plus termenul rezonabil pentru notificarea defectelor și viciilor este de 24 de ore de la predarea/primirea mărfii.

La livrare, CLIENTUL are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă).
În caz de daune evidente sau produse lipsă sau incorecte, aceste constatări vor fi înregistrate în documentele de livrare.
După expirarea termenului de 24 de ore, CLIENTUL nu mai poate invoca deficiențe cantitative sau deficiențe pe care, în mod rezonabil, nu putea să nu le vadă la momentul livrării (ciobituri, zgârieturi, rosături, fire trase, componente îndoite, pete de murdărie etc.). Spargerea produselor sau componentelor din sticlă sau zgârierea produselor după recepție sunt riscuri asumate integral de CLIENT.

B.10.6.c. La predarea mărfii de către MOEMAX se consideră că a avut loc și preluarea acesteia de către CLIENT.

B.10.6.d În cazul în care aveți întrebări sau reclamații cu privire la mărfurile sau serviciile achiziționate, vă rugăm să contactați serviciul relații clienți al MOEMAX prin telefon la numarul 0256 254800  sau   pe e-mail la adresa [email protected]


B.11. DESPĂGUBIRE/ÎNTÂRZIEREA LIVRĂRII

B.11.1. CLIENTUL trebuie să dovedească faptul că MOEMAX se face vinovat de culpă gravă sau de acționare deliberată.

B.11.2. MOEMAX nu se face răspunzător pentru daunele indirecte sau care nu puteau fi prevăzute.


B.11.4. Rezilierea contractului de către CLIENT din cauza întârzierii livrării este permisă numai după expirarea fără rezultat a unei perioade de grație rezonabile de cel puțin 2 săptămâni.

B.11.5. Pretențiile de despăgubire din partea OPERATORULUI ECONOMIC față de MOEMAX pot fi formulate în instanță numai în termen de un an de la data la care a luat la cunoștință sau trebuia să ia la cunoștință despre prejudiciu.

B.12. REZERVAREA

B.12.1. Prin intermediul serviciului „REZERVARE“, CLIENTUL poate rezerva în MAGAZINUL ONLINE mărfuri dintr-o FILIALĂ MOEMAX situată în ROMÂNIA. În acest scop, CLIENTUL indică produsele dorite și FILIALA MOEMAX dorită. Mărfurile rezervate sunt apoi păstrate timp de 48 de ore în filiala selectată, pentru vizualizare și eventuala cumpărare.

B.12.2. Prin rezervarea mărfurilor pentru ridicare personală nu se încheie încă niciun contract de vânzare-cumpărare prin intermediul MAGAZINULUI ONLINE. De asemenea, prin rezervarea produselor dorite, CLIENTUL nu efectuează încă o ofertă angajantă. Eventuala încheiere a contractului are loc numai în cadrul FILIALEI MOEMAX selectate, la ridicarea mărfii și achitarea prețului.

B.12.3. În cazul REZERVĂRILOR, prețul mărfii nu se poate achita în MAGAZINUL ONLINE. Plata prețului mărfurilor poate fi efectuată numai în FILIALA MOEMAX selectată de CLIENT, cu modalitățile de plată acceptate acolo, la ridicarea mărfurilor.

B.13. VOUCHERELE PROMOȚIONALE

B.13.1. MOEMAX oferă vouchere promoționale. Voucherele promoționale sunt vouchere pe care CLIENTUL nu le poate obține prin achiziționare, dar care sunt emise în cadrul unor campanii publicitare cu o anumită perioadă de valabilitate.

B.13.2. Voucherele promoționale sunt valabile doar în perioada specificată și pot fi folosite o singură dată în cadrul unui proces de comandă în MAGAZINUL ONLINE. Anumite mărci sau articole pot fi excluse de la promoția în care se înscrie voucherul.

B.13.3. CLIENTUL poate utiliza voucherul introducând codul voucherului în coșul de cumpărături, prin intermediul unui buton prevăzut în acest scop, dar numai înainte de finalizarea procesului de comandă. Nu este posibilă compensarea ulterioară.

B.13.4. Voucherul promoțional nu poate fi transferat terților. Nu se pot combina între ele mai multe vouchere promoționale.

B.13.5. În cazul în care valoarea unui voucher promoțional nu este suficientă pentru comandă, diferența poate fi achitată prin modalitățile de plată oferite.

B.13.6. Voucherul promoțional nu se rambursează în cazul în care se face în totalitate sau parțial returul mărfii, dacă voucherul promoțional a fost emis în cadrul unei promoții, iar nu pentru o contraprestație.

B.13.7. Informațiile privind condițiile promoționale corespunzătoare și modul de utilizare a voucherelor se găsesc în vouchere.

B.14. VOUCHERELE CADOU

B.14.1. Voucherele cadou (vouchere pe care CLIENTUL le poate obține prin achiziționare doar în FILIALELE MOEMAX) pot fi de asemenea utilizate pentru achiziționarea de articole în MAGAZINUL ONLINE.

B.14.2. Din motive administrative, valoarea voucherelor cadou nu se răscumpără în numerar și nici nu generează dobândă.

B.14.3. Voucherele cadou pot fi utilizate numai înainte de finalizarea procesului de comandă. Nu este posibilă compensarea ulterioară.

B.14.4. Voucherul cadou se consideră utilizat atunci când a fost compensat printr-o comandă.

B.14.5. În cazul în care valoarea unui voucher cadou nu este suficientă pentru comandă, diferența poate fi achitată prin modalitățile de plată oferite.

B.14.6. Într-o singură comandă pot fi folosite mai multe vouchere cadou.

B.14.7. În caz de pierdere a codului voucherului, MOEMAX nu este obligat să ofere vreun cod sau voucher înlocuitor.

B.14.8. Voucherul cadou este transferabil. Nu este permisă multiplicarea, modificarea sau falsificarea voucherelor cadou.

B.15. ALTE PREVEDERI

B.15.1. Toate contractele încheiate prin intermediul MAGAZINULUI ONLINE se supun legislației românești, cu excluderea normelor privind conflictul de legi ale dreptului internațional privat și cu excluderea Convenției Națiunilor Unite asupra contractelor de vânzare internaţională de mărfuri (Convention of Contracts for the International Sales of Goods, CISG).
Sunt excluse din această legislație aplicabilă aleasă prevederile obligatorii privind protecția consumatorilor din țara în care cumpărătorul își are reședința obișnuită.

B.15.2. Instanța competentă pentru eventualele litigii este cea de la sediul MOEMAX Mobilier SRL , cu excepția cazului în care CLIENTUL este CONSUMATOR, caz în care litigiile vor fi soluționate de instanțele competente potrivit prevederilor legale în materie.

B.15.3. Comisia Europeană pune la dispoziție o platformă pentru soluționarea online a litigiilor (SOL): http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Totuși, MOEMAX atrage atenția că nu este dispusă să participe la această procedură de soluționare a litigiilor stabilită în mod voluntar. De asemenea, MOEMAX nu se supune procedurii alternative de soluționare a litigiilor, stabilită în mod voluntar, în conformitate cu Ordonanța Guvernului nr. 38/2015 privind soluţionarea alternativă a litigiilor dintre consumatori și comercianți.

B.15.4. Mai mulți CLIENȚI sunt răspunzători în mod solidar pentru îndeplinirea tuturor obligațiilor asumate în cadrul contractului. MOEMAX are dreptul de a adresa notificări relevante din punct de vedere juridic, unuia dintre CLIENȚI, la alegerea sa, cu efect pentru toți CLIENȚII, cu excepția cazului în care CLIENTUL a notificat în scris o altă adresă. Acest lucru este valabil și în ceea ce privește îndeplinirea eventualelor obligații de rambursare a sumelor plătite.

B.15.5. În cazul în care anumite prevederi din prezentele CCG devin nule sau, din orice motiv, inaplicabile, rămân valabile și în deplin efect celelalte prevederi. Părțile sunt obligate să înlocuiască prevederea lovită de nulitate sau inaplicabilă printr-o alta prevedere care să se apropie cât mai mult posibil de sensul și scopul prevederii nule sau inaplicabile.

B.15.6. Până la notificarea în scris a unei adrese diferite, comunicările și declarațiile de intenție se efectuează în mod legal la adresa indicată de CLIENT în comandă. La încheierea contractului, CLIENTUL este obligat să furnizeze în mod complet și corect datele relevante solicitate în contract. În cazul în care CLIENTUL furnizează informații incorecte, incomplete și neclare, acesta este răspunzător pentru toate costurile suportate de MOEMAX ca urmare a acestui fapt. În situația altor daune-interese și despăgubiri, CLIENTUL este obligat să ne informeze imediat în scris cu privire la orice modificare de nume, adresă sau reședință. În cazul în care CLIENTUL nu se conformează acestei prevederi, orice notificare scrisă trimisă la ultima adresă cunoscută a CLIENTULUI va fi considerată suficientă pentru a îndeplini cerințele de comunicare validă.

C. INFORMAȚII PRIVIND DREPTUL DE RETRAGERE AL CONSUMATORULUI DIN CONTRACT

C.1. În cazul în care CLIENTUL este CONSUMATOR, acesta are dreptul de a se retrage din contractul încheiat la distanță, în conformitate cu Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative („OUG 34/2014”) cu amendamentele și modificările ulterioare. Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere în conformitate cu prevederile legale aplicabile revine CONSUMATORULUI.

Dreptul de retragere din contract

C.2. Conform legii, aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract în termen de 14 zile, fără a fi necesară menționarea motivelor.

C.4. Termenul de retragere din contract este de 14 zile, dupa cum urmeaza

a. din ziua în care dumneavoastră sau un terț desemnat de dumneavoastră, care nu este transportatorul, ați intrat în posesia fizică a mărfurilor, SAU

b. în cazul unui contract pentru mai multe mărfuri în cadrul unei comenzi unitare, care urmează a fi livrate separat, din ziua în care dumneavoastră sau un terț desemnat de dumneavoastră, care nu este transportatorul, ați intrat în posesia fizică ultimei mărfuri, SAU

c. în cazul unui contract de furnizare a unei mărfuri care constă din mai multe loturi sau piese, din ziua în care dumneavoastră sau un terț desemnat de dumneavoastră, care nu este transportatorul, ați intrat în posesia fizică ultimului produs sau a ultimei piese,

C.5. Pentru a vă exercita dreptul de retragere din contract, trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a a vă retrage din prezentul contract printr-o declarație clară (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, sau e-mail), la următoarele date de contact:

MOEMAX.RO SRL
Calea Aradului 123, RO-300645 Timișoara
E-mail:    [email protected]
Telefon:    0040 (256) 254580

În acest scop, puteți utiliza modelul de formular anexat mai jos, care nu este însă obligatoriu.

C.6. Pentru a respecta termenul de retragere din contract, este suficient să trimiteți notificarea de exercitare a acestui drept înainte de expirarea termenului de din contract indicat la punctul C4.

Consecințele retragerii din contract

C.7. În cazul în care va retrageți din prezentul contract, trebuie să vă rambursăm imediat toate plățile pe care le-am încasat de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din faptul că ați ales un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de noi, având costul cel mai redus), în termen de 14 zile de la data la care am primit notificarea privind retragerea dumneavoastră din prezentului contract. Pentru această rambursare, vom folosi aceleași modalități de plată pe care le-ați utilizat pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel în mod expres cu dumneavoastră; în niciun caz nu vă vom percepe comisioane pentru această rambursare.

C.8. Putem refuza efectuarea rambursării până când primim mărfurile înapoi sau până când ne furnizați dovada că ați returnat mărfurile, oricare dintre acestea intervine mai devreme
.
C.9. Trebuie să returnați sau să predați mărfurile la

MOEMAX.RO SRL
Calea Aradului 123, RO-300645 Timișoara

fără întârziere și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne-ați notificat cu privire la retragerea din prezentului contract. Termenul se consideră respectat dacă expediați mărfurile înainte de a expira termenul de 14 zile.

C.10. În cazul în care ne-am oferit să ridicăm mărfurile sau dacă acest lucru a fost convenit separat, aveți obligația de a permite ridicarea mărfurilor într-o zi lucrătoare, în intervalul dintre orele 8:00 și 18:00, data concretă fiind stabilită de comun acord în fiecare caz în parte. În cazul în care marfa nu poate fi ridicată la data convenită din motive care vă sunt imputabile, trebuie să ne suportați costurile rezultate astfel.

C.11. Veți suporta costurile directe de efectuare a returului de marfă in cazul produselor conforme, pana la plafonul maxim de 149, RON in cazul retururilor prin curierul partener MOEMAX.

C.12. Dumneavoastră veți compensa eventuala depreciere a mărfurilor, însă numai dacă această depreciere a fost cauzată de o manipulare a mărfurilor care nu a fost necesară pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora.
in cazul în care produsele returnate prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, piese lipsă, MOEMAX își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea starii produselor




Cazurile în care nu se aplică dreptul de a denunța contractul

C.14. Nu aveți dreptul de a vă retrage din contract:
a. în cazul contractelor de furnizare a unor mărfuri care sunt fabricate în conformitate cu SPECIFICAȚIILE CONSUMATORULUI sau care sunt în mod clar adaptate la nevoile personale (personalizate în mod clar , SAU


b. în cazul contractelor de furnizare a unor mărfuri care sunt livrate sigilate și care nu pot fi returnate din motive de protecție sanitară sau de igienă, dacă sigiliul acestora a fost îndepărtat după livrare de către CONSUMATOR, SAU
c. în cazul contractelor în cazul cărora CONSUMATORUL a solicitat în mod special MOEMAX să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, MOEMAX prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de CONSUMATOR sau furnizează alte mărfuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau mărfuri suplimentare.
Mărfurile se consideră a fi în orice caz fabricate în conformitate cu SPECIFICAȚIILE CONSUMATORULUI [pentru care nu există dreptul de retragere din contract] dacă marfa comandată în MAGAZINUL ONLINE a fost adaptat cu ajutorul „CONFIGURATORULUI”, când acesta va fi disponibil, înainte de efectuarea comenzii.

Finalul informațiilor privind dreptul de retragere din contract

Versiune a se pune data de la care e functional online

MODEL DE FORMULAR DE RETRAGERE DIN CONTRACT:

Dacă doriți să vă retrageți din contract, vă rugăm să completați formularul de mai jos și să îl trimiteți la:

MOEMAX.RO SRL
Calea Aradului 123, RO-300645 Timișoara
E-mail:    [email protected]
Telefon:    0040 (256) 254580

Către [vă rugăm să introduceți se introduce numele, adresa poștală și, dacă este cazul, numărul de telefon și adresa de e-mail ale MOEMAX]

Prin prezentul, subsemnatul/subscrisa (*) vă informez cu privire la retragerea mea/noastră din contractul încheiat de subsemnatul/subscrisa (*) cu privire la achiziționarea următoarelor mărfuri (*)/prestarea următorului serviciu (*):

Comandat la data de (*)/primit la data de (*):    

Numele consumatorului:
Adresa consumatorului:
Semnătura consumatorului (doar în cazul notificării pe suport de hârtie) și data: